Verkkokaupan ohjeet
Cariitin verkkokaupassa tuotteiden myyjänä on Cariitti Oy (Y-tunnus 1109806-6).
Asiakaspalvelumme sijaitsee osoitteessa
Niittyrinne 2 B
02270 Espoo
puh. (09) 221 9040
myynti@cariitti.com
TILAAMINEN
Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa nimi, toimitusosoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero/ puhelinnumerot.
Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Cariitti Oy:n yhteystiedot löytyvät sivulta yhteystiedot.
Tilauksen jättämisen jälkeen Cariitti Oy lähettää automaattisesti tilausvahvistuksen, jossa on nähtävillä tilauksen tiedot. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Tällaisessa tapauksessa on asiakkaan otettava välittömästi yhteyttä Cariitti Oy:n myyntiin.
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös siinä vaiheessa, kun tilaus on jo käsitelty. Mikäli kuluttaja ei halua vastaanottaa tilaustaan on toivottavaa, että asiakas ottaa yhteyttä Cariitti Oy:n myyntiin mahdollisimman pikaisesti.
Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattavat poiketa tarjotusta tai sisältää tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon.
HINNAT
Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimitusta. Toimituskohtaiset toimituskulut löytyvät sivulta toimitusohjeet.
MAKSAMINEN
Tuotteet maksetaan käyttämällä pankkien verkkopankkipalveluita (Nordea, OP, Pop/Sp/Aktia, Tapiola, S-pankki, Danske Bank, Ålandsbanken tai Handelsbanken) tai Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla.
Tarkemmat tiedot maksutavoista löytyvät sivulta maksutavat.
TOIMITUS
Toimitusaika on noin 1 viikko tilauksesta, mikäli tuotetiedoissa ei erikseen muuta mainita.
Toimitustavat löytyvät täältä
https://www.cariitti.fi/toimitusohjeet/
PALAUTUKSET
Cariitti Oy:n verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Ota aina yhteyttä tuotteen palautuksesta ja korvaamisesta etukäteen asiakaspalveluumme puhelimitse 09 2219 040 tai sähköpostitse myynti@cariitti.com. Ilmoita samalla aina:
– tuotteen nimi ja tuotenumero
– tilausnumero sekä
– tuotepalautuksen syy
Tuotteen voi palauttaa ilman postimaksua postin välityksellä. Tuotteen mukana on oltava dokumentti, jossa on tarpeelliset tiedot: asiakkaan nimi, osoite, ja puhelinnumero. Palautuksen päälle tulee merkitä asiakaspalvelusta saatu palautusnumero.
Palautukset lähetetään osoitteeseen:
Asiakaspalautus 608179
Cariitti Oy, Lähetysvarasto
Niittyrinne 2 B
02270 Espoo
Ilman Cariitin antamaa tilauskohtaista palautusnumeroa lähetettyjä palautuksia emme käsittele, vaan palautamme ne vastaanottajan kustannuksella palautuksen lähettäneelle. Mikäli palautuslähetyksestä ei käy ilmi lähettäjän tietoja, säilytämme ko. palautukset 30 päivän ajan, jonka jälkeen ne hävitetään.
Kun asiakas lähettää tavaraa takaisin Cariitti Oy:lle, esim. takuuhuoltoon tai tuotepalautuksena, asiakkaan tulee säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero.
TAKUU
Cariitti Oy myöntää valmistamilleen ja maahantuomilleen tuotteille 24
kk:n takuun toimituspäivästä lukien. Takuun mukaisesti Cariitti Oy vastaa materiaali- ja valmistusvirheistä, joista asiakas on reklamoinut kahden vuoden kuluessa toimituspäivästä.
REKLAMAATIOT
Mikäli asiakas havaitsee Cariitti Oy:n tuotteissa tai toimituksissa virheen,
on hänen viipymättä virheen havaittuaan ilmoitettava siitä Cariitti Oy:lle ja sovittava menettelystä virheen korjaamiseksi.
Reklamaatioihin liittyvät palautukset: ks. PALAUTUKSET.